Dag 3 avklarad....

Nu har vi ätit LCHF i tre dagar först kände jag mig otroligt pigg och hade hur mycket energi som helst kändes det som, för att sedan idag verkligen slås ner i marken av huvudvärk och yrsel, men det är normalt och det går över. Så bara bita i det sura äpplet och fortsätta....Jag har inte hållt min motion heller till punkt och pricka men jag har då varit ute och rört på mig i alla fall....

Det jag vet är att måste inför skaffa en ny spark och en våg....så det är nästa projekt....sen vet jag inte vad jag ska skriva, är fortfarande taggad på denna diet och är fortfarande taggad på att gå ner mina 18 kg.... 

Bilden är tagen för ca 4 år sen kanske och här väger jag väll under den 18 kg jag vill gå ner till .... men för att visa en poäng bara :D


Så här stor var jag den dagen Lina föddes....detta är väll ca 11 timmar innan


Linas dop okt -10


Här var vi nygifta :D feb -11

Så ni ser ju vad jag har att satsa på ..,,

Kommentarer
Emma [MissGrimm]

Det är nästan standard att drabbas av huvudvärk och allt möjligt efter några dagar. Sockeravgiftning är verkligen ett helvete :P Men det är lugnt, det blir bättre dag för dag, så peppa dig själv med att det kommer att kännas lite bättre för varje dag från och med nu. Klart att det kommer motgångar, men jag tror på dig, du kommer definitivt att klara det här =)

2012-01-05 | 21:44:51 | http://missgrimm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: