Dagens morgon tankar.....

Idag ställer jag mig frågan varför det ska vara bra med vinter?? hitills har jag ändå tyckt om denna vinter rätt okey trots lite vinterdepp och det vanliga som är varje vinter men trots det har det ändå funkat rätt bra och jag har känt mig rätt pigg och kry för att det har inte varit så jätte kallt och jobbigt att vara ute, kroppen har ändå varit rätt snäll mot mig och verkar göra lite oftare som jag vill just nu, trots att jag har träningsvärk och värk så verkar den ändå göra lite som jag vill och det är ju skönt.....

Sen så kommer vi ju ständigt till det dilemmat att kylan ska smälla på, idag vaknade jag av klockan efter att jag fått dotter att somna om på samma kudde som pappan sin och de låg och sov så vackert )
Gammal bild men lika söta är de när de sover ihop..... :D

Så eftersom hon sov så gott och snällt med pappa sin fick jag äran att ta en dusch i lugn och ro och vakna vilket var underbart som tusan :D det händer inte ofta ska jag tala om att jag får duscha själv....

Sen fick jag börja fixa och dona också en stund innan jag var tvungen och kila upp och hämta vilden .... men skönt i alla fall att hon är en riktigt glad skit....

Hon ska få fara och vara med sin mormor idag för jag vet inte vilken tid jag är hemma riktigt idag, men som det ser ut så är jag hemma tidigare än tänkt ....

Vi får se ....Aja nu kanske plugga lite och göra nå nytta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: