Starten och avslöjandet....

Idag är det Onsdagen den 4 Januari 2012 och jag välkomnar nu mitt nya eller ska vi säga välkommen tillbaka till mitt forna jag och mitt forna sätt att leva, tänka och vara fast i helt andra banor och helt andra mål....Detta är inte mitt nyårslöfte, för jag tror inte på nyårslöften utan detta är ett löfte från mig till mig och ett löfte till min underbara dotter om att nu ska det bli förändringar hemma, förändringar som leder till att jag ska orka leva längre och att jag ska få mer ork till allt som behöver göras samt att finnas där för henne i bra många år till, för att detta löfte ska kunna infrias måste jag gå ner i vikt för vikten börjar ta grappet över mig och jag tappar orken snart till allt....Jag känner allt mer hur min kropp tar stryk av vikten och att jag mer eller mindre fortsätter i en uppåtgående stege i vikten...Så nu ska jag förändra mig....
 
Jag kommer att göra vecko och månads uppdateringar, detta kommer jag försöka att göra varje tisdag och här nedanför ser ni denna veckas planering blir väll förändringar allt eftersom antar jag men till en början i alla fall....informatonen kommer handla om veckans kost, jag kommer också sammanfatta och analysera hur det har gått och hur jag vill att nästa vecka ska fungera både positivt och negativt...

Men för att då börja denna vecka så ser veckan ut följande;
_______________________________________________________________________________________________________

MÅNDAG

Frukost: VALFRITT

Lunch: VALFRIT

Middag: VALFRITT

Motion totalt i tid:
1 timme morgon, 1 timme lunch 30 min eftermiddag, 1-2 timmar kväll
_______________________________________________________________________________________________________

TISDAG

Frukost: Omelett

Lunch: Två kokta ägg + majonäs

Middag: Kycklinggryta med wook

Motion totalt i tid: 1 timme morgon, 1 timme lunch 30 min eftermiddag, 1-2 timmar kväll
_______________________________________________________________________________________________________

ONSDAG

Frukost: Omelett  + 1 kokt ägg

Lunch:
Tacoröra med créme fraische

Middag: Hamburgare, rödlök, cheddarost, orientdressing och veckosallad

Motion totalt i tid: 1 timme morgon, 1 timme lunch 30 min eftermiddag, 1-2 timmar kväll
_______________________________________________________________________________________

TORSDAG

Frukost: 2 kokta ägg + majonäs

Lunch: kycklinggryta

Middag: Kasslergratäng

Motion totalt i tid: 1 timme morgon, 1 timme lunch 30 min eftermiddag, 1-2 timmar kväll
______________________________________________________________________________________________________

FREDAG

Frukost: Prima Varm bacon och tomat sallad

Lunch: 2 kokta ägg med majonäs och avokado

Middag: Köttfärs fyllda auberginer

Motion totalt i tid: 1 timme morgon, 1 timme lunch 30 min eftermiddag, 1-2 timmar kväll
________________________________________________________________________________________

LÖRDAG

Frukost: Omelett

Lunch: Rester

Middag: Köttfärsbiffar med fetaost och lök med veckosallad

Motion totalt i tid: 1 timme morgon, 1 timme lunch 45 min eftermiddag, 1-2 timmar kväll
________________________________________________________________________________________

SÖNDAG

Frukost:
Stekt ägg och bacon

Lunch: Rester

Middag: Köttbullar sås och veckosallad

Motion totalt i tid: 1 timme morgon, 1 timme lunch 45 min eftermiddag, 1-2 timmar kväll
________________________________________________________________________________________



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: