Säger bara en sak....

Sen jag var 14 har jag sagt en sak socionom....jag har ändrat under åren till att jag ville bli psykolog men det gick inte efter att jag träffat daniel så då ändrade jag mig igen och valde sjuksköterska och med tanke på att ta spec inriktningen barn och ungdoms psykiatri ....

En sak har alltid stått fast, jag vill jobba med barn och ungdomar som behöver vägledning i livet....Jag sökte till sjuksköterska som nr 1 och på skoj till socionom som nr 2 trodde aldrig jag skulle ta mig in....

men jag säger då bara en sak;

Sara Marina Lindholm är antagen; 

Socionomprogrammet
Dagtid
Helfart (100%)
Normal undervisning
Umeå universitet
...Skellefteå
210 Antagen


Jag är så förbannat stolt över mig själv så jag vet inte vart jag ska ta vägen, jag vill gråta av lycka och jag vill bara skrika.....skrika rakt ut av lycka att jag faktiskt tordes söka till den utbildningen som jag så länge velat gå....men aldrig trodde att jag skulle uppnå men jag säger då bara det....

Here I Come...Tack älskling för ditt stöd, det blir lite pysslande och trixande men det fixar vi :D

Kommentarer
Faster lise

Ja jag säger det igen grattis sara det är du värd, och ni kommer att lyckas med det andra hemma, för du har hittat en fin och snäll man. kram på er från faster lise

2010-12-27 | 17:50:08
Ewe

Grattis underbara söta du!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Jag är SÅ JÄVLA STOLT ÖVER DIG!!!



Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: