To do....To Do....

Handlings lista:

* Skriv block

* USB - minne

* Väska

* Pennor

* Pennfack

* Mappar

* Lite nya kläder

* Post - it lappar

-------------------------------------------------------------

Detta måste göras:

* Studie försäkran när den kommer

* Kolla buss förbindelser

* Kolla om det finns studiekort på buss

* Ändra mina mamma dagar och lägga in pappa dagar

* Planera schema efter Daniels schema, försöka få det att gå ihop

* Söka dagis plats till Lina

* Förbereda mig psykiskt.... :) nu kör vi :D 

Den 17 januari klockan 10.00 ska jag infinna mig i skellefteå på Campus....

Kommentarer
Emma [MissGrimm] Ung, ensamstående mamma

Det står tyvärr stilla med dom bilderna. Dom ligger på min dator i piteå. Jag ska se om jag kan installera photoshop på den här datorn så kan jag ta hit dom och passa på att arbeta med dom här. Förstår att ni är nyfikna =)



Vad var det förresten du ville ha hjälp med på bloggen? Headern eller designen eller vad?

2010-12-29 | 21:31:12 | http://missgrimm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: