Första arbetet klart- socialt arbete som ämne och proffisson 7,5 hp

Då var första grupp arbetet klart och inskickat i tors och på tisdag blir det muntlig redovisning samt på fredag första salstentan....lite små nervöst är det men samtidigt så vet jag väll någonstanns att det ändå kommer gå bra i alla fall med redovisningen och tentan de är jag väll rätt trygg i :)



Så denna vecka som kommer avslutas första kursen socialt arbete som ämne och proffisson 7,5 hp

Den följs av Samhälleliga levnadsvillkor på 7,5 hp det ser jag verkligen fram emot :D massor

Sen sista kursen blir individer och grupper i utsatta livssituationer 15 hp och sen är första terminen slut :D

Tänkte jag skulle skriva lite mer om kurserna och tankarna runt kurserna så kan redan nu börja tänkte jag så det kommer att komma ett inlägg om kommande kurs.....



Den första-socialt arbete som ämne och proffisson 7,5 hp

Har varit en grundläggande baskurs för min del, känner mig säker i kursen och känner mig säker i ämnet, men har ändå vart lite intressanta saker två föreläsningar som gett mig ny info och insikter, men i övrigt så har det varit en rätt slapp början på det teoretiska men sedan med grupp arbetet så har det vart helt annat där har det vart lite nytt och sedan att saker och ting inte blir som man tänkt sig eller som man är eller att saker och ting hopar sig för mig under denna tid så har det gällt hård planering och fixning....men allt ordnat sig och vi fick ihop det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: