Världen med nya ögon

Jag tror att mina tankar spricker snart, hur kan det igentligen vara så svårt att hitta en artikel....ska det verkligen vara på det sättet att man ska behöva sitta som en manisk marskin framför en marskin för att i hopp om liv hitta en artikel....sen så kan jag känna att varje gång jag läser studieguiden och litteraturlistan så kan jag inte hjälpa det att jag faktiskt tolkar den olika varje gång....

Jag vill som tro att jag gör det i många fall, men samtidigt så vet jag ju att jag inte ska tolka det olika varje gång jag läser det, så vad är det då som stämmer??

Ska vi söka artikel på databas?
Ska vi använda oss av artiklarna i litteratur listan??
Ska jag göra en sammanfattning av artikeln?
Ska sammanfattningen inte lämnas in?
Hur kan det få vara så att min skalle spricker av information och ett begära att prestera.....

Jag är en person som alltid ska göra bra ifrån mig och som alltid ska göra rätt och när jag stöter på problem så ska jag också lösa de, men verkar faaan inte som att jag kan lösa detta....

Nej fy och usch en paus kanske mysa med dottra och sen vidare in i datorns värld när hon somnat för dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: