Utmanad av min yster pyster sofi

Då ska vi se .... utmanad av självaste fia .... Jaa då ska vi se :)

Gör så här;

1. Beskriv dig själv som vän. Hur är du som vän och hur är du som person gentemot dina vänner?
2. Beskriv hur du tror att dina vänner uppfattar dig som kompis och person gentemot dina vänner? Uppfattas du på samma sätt som du själv uppfattar dig som vän tror du?
3. Känner du personligen den personen som utmanade dig så ge en beskrivning av hur du uppfattar denna som vän!
4. Utmana 5 personer

1. Beskriv dig själv som vän. Hur är du som vän och hur är du som person gentemot dina vänner?
Jag är en rätt enkel person igentligen, kanske en lite av en moraltant enligt många, men jag tror stenhårt på rätt och fel, jag försöker hela tiden utveckla mig själv till det bättre och jag försöker att vara rättvis, enligt vad jag anser rättvis är. Jag är ärlig, rak och öppen, kanske lite för rak ibland, men jag tror på ärlighet och öppenhet.

Jag tror på det gammla talesättet behandla andra som du själv vill bli behandland.

2. Beskriv hur du tror att dina vänner uppfattar dig som kompis och person gentemot dina vänner? Uppfattas du på samma sätt som du själv uppfattar dig som vän tror du?

JA mina vänner uppfattar mig nog som en snäll person som kanske kan komma att tycka lite väl mycket i många saker, en person som gärna lägger sig i och som kanske bryr sig lite för mycket om allt.

3. Känner du personligen den personen som utmanade dig så ge en beskrivning av hur du uppfattar denna som vän!

Ja klart jag gör, det är ju min lillasyster, jaa min lillasyster är en klipsk och smart tjej, en tjej som har huvudet på skaft, en person med mål och drömmar och ambitioner i livet och som vill ha ut mycket av sitt liv och uppnå saker och verkställa sina mål, en tjej som är otroligt sjukt duktig på hundar, är tekniskt lagd och som kan lära sig allt hon vill bara hon lägger manken till. Bestämmer sig och slutför det.

4. Utmana 5 personer

JA vet ju inte vilka som läser min blogg, men kan väll chansa och försöka genom att skriva;

Anna
Anki
Sofia
Caisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: