Donna har flyttat

Som ni har märkt ni som ser mig på facebook eller ni som känner mig vet ju att jag har omplacerat min ögonsten, min älskade Donna, men jag måste säga att jag har hittat det bästa hemmet för henne och tänkte nu visa lite bilder som jag har fått skickat till mig av de....



Donna första kvällen, hon fick en ny tröja stickat till sig på en gång :D



Donna med hennes nya kompis en kastrerad pudelmix som heter Nisse :D



Donna och nisse myser hos husse micke



Donna och nisse är livsnjutare till fullo hos husse micke...

Berättar mer om detta senare.....

Kommentarer
faster lise

Jag fick höra av farmor att du hade hittat ett fint hem åt donna, hon ser ju att mysa riktigt skönt. Man funderade själv om man skulle ta hon, men nu ser jag att hon fick ett fint hem med kompis. kram lise

2012-02-03 | 08:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: