Kommande 4 VECKOR

Okey så här ligger det till, jag har alltså fuskat lite med min LCHF diet sista tiden samt motionen, men efter i helgen så känner jag att jag är med på noterna igen och har inhandlat en tidning som ska få mig inspirerad till att fortsätta med detta.... 

Men har ju i alla fall inte gått upp i vikt sedan jag startade med att fuska så det är ju bra i alla fall. Men det jag har konstaterat är att de kommande 30 dagarna så ska jag max köra strikt LCHF och öka motionen för att kicka igång kroppen igen ur sin kolhydrat intag så därav så tänkte jag mig detta upplägg:

_______________________________________________________________________________________________________
Kosten handlar ju om att äta när man är hungrig så är jag inte hungrig så äter jag alltså inte. Därför kommer jag nu köra stenhårt på detta igen i 4 veckor så pepp pepp till mig, är det då någon som vill ut och gå så hojta till.

Denna vecka kommer jag att vara hemma måndag, tisdag, torsdag, fredag, lördag och söndag. Så bara säga till om det finns någon som vill promenera på en långis.

Frukost:

- Till frukost kommer jag äta;

- Vecka 1: Svart Thé med Grädde + 1 ägg 2 msk majonäs

- Vecka 2: Svart Thé med Grädde + 1 ägg 2 msk majonäs

- Vecka 3: Svart Thé med Grädde + 1 ägg 2 msk majonäs

- Vecka 4: Svart Thé med Grädde + 1 ägg 2 msk majonäs


Lunch:


- Vecka 1:  Smothi på Grädde och hallon (2dl)

- Vecka 2: Smothi på Grädde och hallon (2dl)

- Vecka 3: Smothi på Grädde och hallon (2dl)

- Vecka 4: Smothi på Grädde och hallon (2dl)


Middag:

Någon köttbit (karrékotlett eller entrecote) eller fiskbit (lax eller färsk tonfisk) samt kryddsmör eller någon gräddig sås. Oftast med någon tomat eller annan grönsak (blomkål/broccoli). Då och då kan det bli någon god kolhydratfattig korv.

Motion:

(målet med detta program är att tappa 5 kg under 4v.)

Måndag: 35 minuter tempo: 10 minuter lugnare takt, 20 minuter så snabbt du kan i jämnt tempo och avsluta med 5 minuter lugnare takt.

Tisdag: 60 minuter rask takt.

Onsdag: Intervallpromenader 35 minuter: 5 minuter lugnare takt, 3 minuter maximal hastighet varvat med 2 minuter lugnare takt x 5 och avsluta med 5 minuter i lugnare takt.

Torsdag: 45 minuter valfritt tempo.

Fredag: 35 minuter tempo: 10 minuter lugnare takt, 20 minuter så snabbt du kan i jämnt tempo och avsluta med 5 minuter i lugnare takt.

Lördag: 90 minuter långpromenad.

Söndag: Intervaller och promenad 50 minuter: 5 minuter lugnare takt, 3 minuter maximal hastighet varvat med 2 minuter lugnare takt x 5 och avsluta med 20 minuter i behaglig takt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: