Sommar kurser....

Har suttit och funderat på sommaren som kommer och där har jag kommit fram till att jag är lite sugen på att plugga.....skulle vilja fördjupa mig och få mer kött på benen inför arbetslivet och vad vore då inte bättre än att jag studerar och sen älskar jag ju verkligen och studera och sen kommer jag ju kunna Lina hemma samtidigt som jag kan spara mamma dagar .... Så det verkar vara en vinn vinn situation för oss :D samt så vet jag att jag är ledig på helgerna och kan fara på utställningar :D

Men i alla fall dessa kurser funderar jag på;


  • Rehabiliteringsvetenskap, GR, (A), Hälsa, miljöpsykologi och rehabilitering

7,5högskolepoäng , Mittuniversitetet, ÖstersundMer information

  • Sociologi, GR, (A), Ungdomssociologi

7,5högskolepoäng , Mittuniversitetet, Flexibel

  • Personlig och professionell utveckling

7,5högskolepoäng , Högskolan Kristianstad, Flexibel

·         Etik

7,5högskolepoäng , Umeå universitet, Flexibel 

  • Utvecklings- och medarbetarsamtal

15högskolepoäng , Umeå universitet, Umeå

Vad tror ni?? Vilka kurser skulle ni välja??

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: