Skolan är just nu piss

Just nu är skolan en stor jävla finne i min röv....

Den skaver och gör bara ont, den grämer mig så enormt mycket att jag snart spyr över den...önskar jag kunde komma på en lösning som funkar och inte bara en lösning som funkar på papper, önskar att allt funkar för mig som det funkar för alla andra....Att min vardag såg ut som alla andras.....Fan vad jag är less och vara jag ibland....

Följande saker har jag att göra:

Gör kompletteringen på Kval semeniriumet en opponering på en rapport

Komplettering på Vinjett seminariumet 5 olika grejer

Eximinations uppgift (4-6 sidor) om två verksamheter

B-Uppsats inskick (29 Maj)

B-Uppsats opponering (1 Juni)

Omtenta Kval och Kvant (2 Juni)

Omtenta IGUS (4 Juni)

___________________________________________________________________________________________

Just nu snurrar allt och jag har ingen aning om vart jag ska börja, eller jo det har jag väll men det är det dära att få tanke och handlng att funka antar jag....

Men önskar att jag kunde fungera som alla andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: