Allmän lista

Dålig fantasi så blir just nu en liten lista om lite allt möjligt som jag hittade  hos Linas kusin Ida.....

----

Ex och hångel.


Vem sov du med senast? -Daniel och Lina

Vem låg du senast i sängen med och höll om? - Daniel så klart och Lina
Vem pussade du senast? - Daniel och Lina (pussar nog båda lika mycket varje dag)
Hur ofta hånglar du? - Minst en gång om dagen :D

Kärlek.

 

Vad är första och sista bokstaven i namnet på personen du senast hade en crush på? - D och L 

Hur många har du varit tillsammans med? - 6 st med Daniel och blir ingen fler...
Hur ser din drömpartner ut? - Som min ängel som ligger där uppe och sover



Hur ska din drömpartner vara?
- precis som han är :D
Hur många gånger har du varit kär? - På riktigt? 1 ....
Vem var din första riktiga kärlek? - Men Daniel så klart, min första riktiga och min enda....

 

Dåliga tider.


Har du druckit alkohol? - Ja
Hur ofta festar du? - Jag festar varje dag, livet är en fest, men vad gäller alkohol så är jag total nykterist
Vad gillar du att dricka? - Läsk
Har du bra självförtroende? - Nja si så där, men har super bra självkänsla i alla fall
Har du någon gång brutit mot lagen, isåfall hur?- Tyvärr måste jag nog erkänna att jag gjort det, men inget jag kommer att tala om här i alla fall :D

Antingen eller.


Sommar eller vinter? - Sommar
Bikini eller baddräkt? - Baddräkt
Rosa eller blått? - Rosa

Öl eller cider? - Inget
Vin eller sprit? - Inget
Bada eller sola? - Bada
John Mayer eller Johnny Cash? - Johnny Cash


Random.

Skostorlek? - 36-37
Längd? - Almost 158
Gillar du bananer? - Jo speciellt i marängswish
Vad heter dina bästa kompisar? - systrar, mamma och Eva och Caisa och Angelica, Sandra och Daniel
Hatar du någon? - Nej men avskyr gör jag väll för att kunna hata en person måste jag först ha älskat den
Vad åt du senast? - Is choklad


Kommentarer
Daniel

Wow detta var strålande läsning för mitt självförtroende =) Du älskade lilla gumma du är underbar och helt makalös inte undra på att jag älskar dig så mycket =) Puss Och Kram älkling!

2010-12-20 | 12:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: