Dag 09 – Min tro

Hade lagt upp fler in lägg under dessa dagar som jag bara skulle pubslisera men så gick det inte....så enkelt skulle jag inte få det....

Men här kommer då min dag 9 och min tro....

Jag har alltid varit en sökare, en sökare utan svar, har alltid letat efter något att tro på, något att hålla fast mig vid, jag letat i bådre religoner, sekter och allt annat, mitt sökande har inte alltid lett mig till positiva reslutat men det har skapat den jag är idag, jag läst om mycket för att försöka förstå mig på världen och förstå mig på mig själv....

Den enda som det slutade med var att jag inte fann något i något utan jag fann det i mig själv, och det var självkänsla och självförtoende och en förmåga att älska mig själv, jag kom till underfund till att jag är jag och att jag ska älska mig själv och genom det så har jag växt som människa och person....

Jag kommer aldrig att ångra att jag gjort alla mina val och mina stigar som jag behövt vandra för det har också lett till att jag funnit svaren jag sökt hela mitt liv, det finns ingen gud och ingenting som kan förklara vem jag är annat än jag och det finns ingen som jag ge mig de svaren jag söker annat än jag.

Så kortfattat jag tror på den enskilda människans förmåga att ändra sitt liv och göra det den vill av sitt liv, jag tror att alla är förmögna till att få allt de vill oavsett vad det gäller.

Det är det jag tror på ..... kort fattat....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: