Dag 11 – Mina syskon

Mina syskon består av först ut är;

Sandra:

Det är min stora syster det skiljer 1 år och 2 månader mellan oss, hon är alltså 26 år och hon bor i Lakafors tillsammans med sin sambo Jens och deras dotter Elly som är 10v och 5 dagar yngre än min dotter Lina.

Vi har under uppväxten ofta blivit packeterade som samma person, man har ofta sett oss som ett på nå sätt, hon är min bästa vän och kommer altlid att vara det, är min vapendragare, men att vara bästa vän med sister har många sidor :)

Min syster är envis, tjurskallig, bestämd, dominant, hon är rätt fram, hon är ärlig och är rak, hon är kanske inte alltid så tydlig men helt underbar :D

Jag vet inte vad mer jag ska säga, bättre syster kan man inte ha.

Sen har vi den lilla.

Sofi:

Sofi är min lillasyster, hon är 19 år, så det är alltså 6 år mellan oss och vi fick väll våran relation rätt sent, vi fick den för 6 års sedan, så började väll våran relation att utvecklas och idag så har vi en super bra relation och trots den ålders skillnad som ligger så är det inget man märker av.

För mig är det viktigt att finnas där för henne idag och ge henne det stöd hon behöver.

Sofi är en bestämd tjej, en tjej med huvudet på skaft och som är otroligt envis och har hon bestämt sig för något så är det så och det är otroligt svårt att rucka på hennes beslut. Anser hon att det är på ett visst sätt jaa då är det så. Men det spelar ingen roll hon är min lilla och kommer nog alltid att vara det.

Dessa två underbara systrar delar jag även mitt stora intresse med DJUR HUNDAR och träning....Dessa är de som jag tävlar och tränar med....


Kommentarer
Ida Tallhed

Hahaha... "har sofi bestämt sig för något så är de så.." Kan inte bli mer sant än så <3 haha...



Tjänar du mycket pengar på din blogg med hjälp av reklamen? tjänar du bara om någon klickar på reklamen eller så fort någon kommer in på din blogg?

2010-12-03 | 21:00:23 | http://idatallhed.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: