Dag 18 – Min favoritfödelsedag

Är verkligen inget jag någonsin har firat och jag får alltid frågan varför och nu ska ni få ett svar.....

Jag firar inte min födelsedag av den anledningen att jag anser att alla dagar är ens dag, jag anser att det bara är bortkastade pengar och idioti att alla ska samlas för att "fira" mig att jag ska behöva umgås med människor jag inte vill umgås med....

För mig handlar det inte om min födelse, för jag menar, att jag är född det vet vi ju  alla dagar om året så därför kan jag tycka att ska man fira mig när jag då fyller år den 21 juli så kan man fira mig varje dag, så var det med det.....

Nej hejja och tummen upp för det faktum att livet är ens eget och att man ska uppskatta varandra varje dag inte bara på en sk speciell dag varje år och sen tycker jag faktiskt att folk ska börja accepter mitt val av firande och därav också sluta tjata på att jag måste börja fira den....

Så var det med det.....Give the fuck up....It´s my day I´ll spend it any way I want.....

Kommentarer
Emma [ M i s s G r i m m ] Ung, ensamstående mamma

För att citera Seinfeld - "...det enda du har åstadkommit är att inte dö dom senaste tolv månaderna..."



Good shit!

2010-12-04 | 21:48:29 | http://missgrimm.blogg.se/
sandra

hmm.. Du vet redan vad jag tycker! :P Men måste säga att jag har aldrig sagt att du Måste börja fira den. Bara varför jag tycker att man faktiskt ska få fira sin egna dag. :) puss på dig!

2010-12-04 | 22:33:04 | http://sandrakeskitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: