Idag bär det av mot Lule

Idag ska vi och hälsa på hos Linas Farmor, mycket trevligt....det ser vi fram emot....mycket ser vi fram emot det, var ett bra tag sedan hon var och hälsade på hos farmor....Så nu har vi ätit frukost och Lina har härjat med Pappa hela morgonen så mamma fick sova tills nästan halv 9 när de kom och väckte mig :D

Underbart och vakna till :D

Sen blir och handla lite och sen åka hem....göra nå nytta här hemma....Sedan för att ägna veckan åt jul handling och elände med resten av piteå....Nej usch och fy.....

Men för att göra det hela underbarare så kan jag tala om att vi firar hos min syster i år och där ute i skogen ska vi bara må gott....

Jag har nog de bästa människorna omkring mig som man kan ha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: