Så jävla less....

Alltså ibland kan jag bli så jävla less, less på folk som hela tiden gnäller på allt och alla, sen kan jag komma på mig själv och sitta och skriva av mig och gnälla på allt och alla, men jag menar ena stunden kan jag tycka att det är min fulla rätt att skriva vad faaaan jag vill på min egen blogg och jag skiter fullkomligt i hur faaan ni läsare tar det, jag skiter fullkomligt i om ni tar åt er eller inte, för just nu känner jag mig så jävla less på att mötas av tycken som faller under det är så jävla synd om mig....

Jag menar jag kan sitta här och skriva av mig hela dagarna om kost och tränings tankar, men om vi verkligen ska gå till botten med det, så hjälper det ju föga mycket när jag ändå stoppar i mig skit mat och sånt, men ena dagen skiter jag  fullkomligt i min vikt och trivs med min kropp, så igentligen varför orka bry sig, varför orka klaga på sig själv....

Varför sitta och försöka få upp någon jävla motivation att förändra saker man inte riktigt till 100 % vill ändra på....

Sen kan jag finna det både omoget och barnsligt att folk söker uppmärksamhet på sina bloggar där de fiskar efter komentarer som bottnar i att jöda sina egna egon....

Jag skriver vad faan jag vill i min blogg och förväntar mig varken smicker eller hårda ord, jag förväntar mig inga ord alls....Men självklart blir jag glad för smicker om jag får det och visst blir jag ledsen om jag får hårda ord jag är ju för faan bara människa....

Nä ni där ute som sitter och nöter på era idiotier om omvärldens och universums kretslopp genom ert arsle kan ju fundera en gång till....sen kan ni ju tänka på det faktum att det finns människor där ute som läser era bloggar och som kanske misstolkar de och som kanske varken har åldern eller förmågan att förstå och därav kanske tar efter....

Bara en tanke....

Jag har mitt förflutna jag har min framtid men det är idag jag lever och jag ska faaan se till att leva och lära mig av livet.....

Morfar tänker på dig....

Kommentarer
Emma [ M i s s G r i m m ] Ung, ensamstående mamma

Amen på det! Du är så jävla bra Sara, och du ska inte tro att du förstör någonting när du har dagar där du inte bryr dig ett skit om vad du äter. Det är bara hälsosamt. Att ständigt förvägra sig själv vissa saker gör bara suget efter det större. Och det är vanorna som gör din hälsa, inte undantagen.



Du är en fantastisk förebild för mig. Ett bevis på att det inte spelar hur långt nere i skiten man är, det går alltid att klättra uppåt. Du är ett levande bevis på att man kan få ett liv med en fantastisk familj och mycket kärlek. Klart det kommer motgångar ibland, men det är ju dom som får oss att känna oss starka när vi har klarat oss förbi.

2010-12-04 | 21:46:19 | http://missgrimm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: