Usch inget vettigt på länge....



Här har det inte hänt mycket på länge i text väg ser jag :P

men jaa kan väll försöka att i både text och bild visa den senaste tiden i alla fall....

Det har ju som hänt rätt mycket både roliga och tråkiga saker under den senaste tiden det mesta vet ni säkert....

Men en liten uppdatering i alla fall.....

Kan ju börja med det underbaraste vi har och det är ju dotter....

Mycket har hänt med henne, hon växer så det knakar .... Hon äter nästa helt själv nu flaskan....har en stor aptit på både mat och livet....hon älskar människor och allt som låter....Hon njöt massor igår av att vara i centrum....alla pussade och bar på henne, lekte med henne och mös massor :)

Dagarna Linas består för närvarande av att busa leka och jaga djuren....även då äta och sova....

Tänderna är inte långt borta vilket har resulterat i att fröken har haft en släng av feber och dålig mage....men men när den jäkla tanden ska komma det vette tusan....men är inte långt borta i alla fall....det dregglas och det grävs i munnen mest hela tiden :D

Sen så kryper hon näst intill eller vad man nu ska kalla det :P hon tar sig fram helt enkelt och runt i cirkel....sen om hon står på knä det kan jag väll inte påstå riktigt....

Sen så ska vi i morgon till Linas farmor och säga god jul

Annars vet jag inte vad jag ska komma på riktigt och skriva om, tankarna är många och händelserna tar aldrig slut....Men livet är underbart i alla fall och somliga straffas på en gång sägs det ju :P

Men jag lägger väll upp lite fotot från senaste tiden i alla fall :D och även lite från igår på julafton ....








Lina med sinabeskyddare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: