10 saker jag är bra på

Ja Lars då kör vi då och jag utmanar här med också Anna och Ida

Alltså utmaningen är då alltså 10 saker som jag är bra på så here we go ;

1. Jag är en jävel på att finnas där för de jag älskar

2. Jag är duktig på att skriva och använda språket både känslosamt och fackligt

3. Jag är duktig på hundar

4. Jag är bra på att simma

5. Jag är duktig på kost och träning (för närvarand bara teoretiskt) men sen kanske i praktiken igen :)

6. Jag är en bra vän, mamma, dotter, syster, sambo, barnbarn, svägerska och svärdotter, brorsdotter alltså jag är bra på att vara jag

7. Bra på att shoppa till dottra

8. Jag är bra på inredning

9. Jag är bra på att lyssna

10. Slutligen jag är bra på att prata och med det menar jag att jag aldrig är tyst :)

det ni :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: