Dag 04 – Det här åt jag i dag

Blir ju då alltså vad jag åt igår....

För att försöka gå ner i vikt så var igår inte min bästa kost dag, jag hade en fredag ute på stan med min syster och min mor vilket innebar att allt raserades igår men bara igår så här så då min fredag ut;

Frukost: 1,5 dl havregrynsgröt med 2 msk lingon sylt och mjölk med en hut vinäger till

Lunch: Kebab special på Adana med en Loka till så det var ju bra i alla fall

Middag grillad kyckling och potatis sallad

Så var det med det....

Kommentarer
Memmiis

- vinnaren av veckans blogg är uppe, blev det du ? :)

2010-11-27 | 23:29:00 | http://memmiis.blogg.se/
Emma [ M i s s G r i m m ] Ung, ensamstående mamma

Förutom kebaben så var det ju bra, sen brukar man ju gå mycket på stan, så det väger ju upp. Sen är ju kyckling jättebra mat, så jag tycker nog att du ska se det som en rätt bra dag ändå =)

2010-11-28 | 13:21:47 | http://missgrimm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: