Dag 07 – Min bästa vän

Oj vad svårt att svara på rakt av....

Jag har bästa vänner på olika sätt, jag sätter som mina vänner i olika fack :) Hur konstigt det låter, eller fack kanske är fel ord, jag sätter de i olika kategorier.... 

Först ut har vi ju då min mamma, min underbara mamma, hon är min allra bästa vän punkt. Det finns ingen som min mamma, finns ingen som någonsin kan ta hennes plats eller på något sätt någonsin kommer att ställa upp för mig som min mamma gjort....

Sedan har vi min älskade sambo som är min livskamrat som är den som jag delar min vardag med och den som jag vet alltid finns där när jag lägger mig och vaknar på morgonen....Han är min bästa vän på så många plan att det saknas ord att förklara....han är den jag kommer att ligga med i graven....han jag aldrig kommer att vara utan....

Sedan har vi mina underbara systrar utan de hade jag inte haft någon vänskap som innebär så mycket glädje men också svängar av irritation och elände....men de är mina bästa vänner....Mina vänner och mina systrar, de är min familj och de är min vänner....utan de är livet tomt och tyst....och telefonen skulle nog vara mycket tystare om det inte vore för de....

Sedan har vi väll Eva och Caisa och Angelica är väll de som står där som inte ingår i min "familj" är de tre som jag ringer till om jag behöver gnälla av mig och ett öra att vända mig till....som inte är min familj, de som ger mig råd om min familj och de som jag kan vända mig till oavsett vad....

SÅ att säga vem min bästa vän är, det är nog svårt men dessa människor är de som delar den platsen, bara beroende på vad det handlar om och vad jag behöver just då, dessa människor håller alltid min hand och jag deras....så livet utan de skulle jag aldrig vilja uppleva, de är mina bästa vänner....de har min kärlek och min hand ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: