Dagens kost och träning.....

Klockan var 07.15 när dottra slog upp sina två blå ordentligt idag, alltså när det var dags att sluta försöka söva om henne, vilket innebär att jag börjat planera dagens kost och träning....

07.53 Sitter med min första liter bubbel vatten

09.00 Frukost och en ordentligt hut med äppelcidervinäger (bra grejer för hela kroppen)

12.00 Dags för motions runda med Eva vill någon mer hänga på så är det bara att hojta till

??????

17.00 Potatis och Köttbullar och en ordentligt hut med äppelcidervinäger

18.00 Prommis till badhuset med lilla syster

19.00 Första prövningen att träna åt pitesim Ska bli såååå kul :D

20.00 Prommis hem....

21.00 Kvälls hut med äppelcidervinäger

Så ser min dag ut med min kost och träning....Rätt mycket promenader idag, så får se hur min kropp reagerar på det....Förhoppningsvis inte allt för dåligt.....men men skam den som ger sig, jag har ett datum och en inre bild....SÅ bara bita ihop och knapra lite piller och kämpa på....

Men det var min onsdag i alla fall....

Kom med tips och pepp .... Vill ni hänga på så bara skicka ett par rader....

Kommentarer
Emma [ M i s s G r i m m ] Ung, ensamstående mamma

Hejja hejja du kommer att klara det här skitbra!

2010-11-24 | 10:42:04 | http://missgrimm.blogg.se/
Ida Tallhed

hur gick träningen för pitesim? :D

2010-11-25 | 19:55:55 | http://idatallhed.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: