Ge mig kraft....

Ge mig kraft att orka kämpa, har nog haft de tyngsta 2 månaderna som jag haft det senaste 2 åren, såren blöder hos mig och jag vill bara gräva ner mig just nu, men då kom Eva som en ängel och såg till att jag började tänka i rätt banor igen, jag har tillbringat de sista två veckorna till att tröst äta och tröst äta....

Jag behöver motionera och jag behöver äta rätt, jag vet vad jag behöver göra och jag vet att det skulle vara bra i det långa loppet och jag har en plan och jag har ett datum men jag behöver motivation, jag behöver kämpar
glöd, att ta mig ut ur soffan och börja motionera, börja äta rätt igen och börja leva, jag behöver kraft att orka ta tag i allt igen....

Men tack vare underbara Eva så har jag börjat tänka igen, tänka i rätt banor kanske det bara håller tills helgen är här men jag känner att jag behöver tänka i rätta banor....

Så jag har inplanerad motions runda med Eva i morgon klockan 12isch beroende på Lina och sen ska jag gå ner till badhuset med syster som ska vara barnvakt medans jag ska köra mitt första pass åt pitesim och därefter gå hem.

Så jag efter lyser en prommis kompis på Torsdag frivilla anmäl er :D typ om man bor bakom ängen min eller så.....

Fredag ska jag på stan med syster och förmodligen Eva och sen ska jag ta en prommis när jag kommer hem

Lördag ska jag  tvinga ut karln för då är han ledig så då ska familjen ta en långis tänkte jag

Söndag söker jag också en prommis kompis så bara anmäla sig :)

Det var denna vecka....Sen tänkte jag att jag ska försöka mig på frukt och saker :D Det ska bli intressant :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: