Min dotter min underbara tjej....

Hon får mig att le så att det står härliga till, och och älskade har alltså i bra många dagarna nu försökt att filma henne när hon räcker ut tungan och gör prutt lätet som vi finner både komiska och söta....men våra försök har hela tiden lett till att våran linslus har gjort dessa läten med ett leende på läpparna varje gång kameran stängs av och när den slås på så slutar hon....

Till slut så lyckades vi i alla fall :D till en början med tröjan över munnen men men :D ska självklart lägga upp film sen så ni får se hur det ser ut....

Sen kämpar hon sig blå med att få börja krypa har inte riktigt koll på alla kropps delar, när hon gär rätt med armarna så blir det fel med bena och när bena gör rätt då hänger inte armarna med....inte lätt och vara liten....

Snart ska vi ut med bilen hämta upp mammsen och sedan ut på backen en sväng och sedan har jag blodtrycket klockan 13.00 och efter det är det föräldra gruppen får se hur det blir om mamma och daniel ska vara med eller om de hittar på nå annat medans jag är där....jag vet inte....

Sen blir det hem och äta fiskgratäng och ut på en prommis....och fortsätta städa....verkar som om det aldrig tar slut :P

nej nu ska jag göra oss klara så vi hinner allt....

Sedan ska jag ju självklart lägga in lite nya bilder och fler kommer när tiden finns, känns som om tiden inte räcker till just nu....


Pappa och Lina härjar


Pappa och Lina på simmet igår :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: