Nu är det klart....

Äntligen är bostadsanpassningen godkänd och det är dags för oss att välja köksbänk och kakel sen ska de börja fixa i köket vårat och badrummen, ska bli sååå skönt, att det blir lite underlättande för min kropp här hemma, sen så ska jag kolla lite annat runt bostadsanpassningen som kan tydligen kunde få ansöka om som jag inte visste, men som jag självklart ska ansöka om, att ha min kropp är inte alls kul, att ständigt gå med värk från det att man vaknar tills man går och lägger sig, att vakna under nätterna för att det gör så satans ont, är inte kul....

Men tack och lov finns det hjälp och tack och lov är det att min familj finns....

Tacka lov för att alla som finns här för mig finns här för mig.....

aja nu ska jag göra nå vettigt....tror jag....

Kommentarer
Ida Tallhed

"ett sunt förh¨llande till sprit" som folk vill kalla de kommer nog barnen lära sig själv en vacker dag. tycker det är en dålig ursäkt faktiskt.



jag har också sjukt svårt att förstå folk som lämnar sina 1-4 månader gamla bäbisa till sina för'ldrar eler vänner för att själva supa en kväll. argumenten är att "man vill ha och behöver egen tid också. oxh om man saaffar barnvakt för att shoppa på stan två timmar eller far å super en kväll ä väl ingen skilnad!" !?!?!?!?!?!?!?? VAAA!??? hallå!?!? aeriöst..det är stoooor skilnad att lämna bort 1-2 timmar och 1-2 dagar! herregud!



ja vi delar nog åsikt kring detta.

2010-11-19 | 13:15:50 | http://idatallhed.se
Emma [ M i s s G r i m m ] Ung, ensamstående mamma

Det är bra, du ska söka allt som går och som nästan går. Det är inte värt att slita ut din redan trasiga kropp bara för att man ska visa lite hänsyn a la Svensson. Bara att höra av dig om du behöver lite pepptalk =)

2010-11-19 | 14:02:07 | http://missgrimm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: