Sov morgon idag.....

Tack underbara Lina, tack underbara fröken, för att du sov till klockan 6 idag och hon somnade 18.30 igår, hon sov nästan inget igår på dagen, men hon gav mig sovmorgon....helt underbart....

idag blir det babysim och sen blir det motionsrunda med tjejerna....funderade på om jag skulle ha gått nu eller om jag ska ha väntat tills älskade har vaknat....hmm....jaa jag vet inte.....tål att tänkas på ....

är mycket i tankarna just nu dagarna närmar sig tills beskedet om skolan i alla fall så det är spännande.....

annars vet jag inte, har inte så mycket att skriva om idag.....ska lägga mig o soffan igen....

Kommentarer
Emma [ M i s s G r i m m ] Ung, ensamstående mamma

Vill du följa med mig på familjens hus nästa torsdag? På familjeförskolan (färre folk och dom som är där är typ folk med diagnoser eller problematik eller nått).

Torsdagar är sköna dagar - då finns det tid att prata ut med personalen, softa, umgås, fika, ja allt som kommer i skymundan när det är hela drösar med folk på öppna förskolan. Jag har checkat av med personalen och dom säger att det är hel okej om du hänger med =) (Dom har nått möte nu i veckan, varför det inte blir nu på torsdag, men nästa vecka =)

2010-11-08 | 12:07:58 | http://missgrimm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: