Spännande ....

Nu händer det saker i mitt liv och det är alldeles underbart....helt otroligt bra....jag älskar verkligen min man som finns där och stöttar mig och förverkligar mina drömmar, mina önskningar och mitt allt....

Han förgyller min dag, mitt liv och han är världens bästa pappa....sitter just nu hos svärmor och han och Lina sjunger i soffan .... det ni det är kärlek....nu ska jag göra nå vettigt och fortsätta min väg mot mitt äventyr som inte bara blir jag och lillan utan också pappa som det ser ut :D

allt är helt underbart idag....vad som väntar runt hörnet kanske ni får veta i kväll vem vet....


Kommentarer
Ewe

Har du fått nå mail från Antagningen? Vet du hur du ligger till i din ansökan? :)

2010-11-05 | 15:32:21
Lars

Det låter som något kul och spännande på g =)

2010-11-05 | 15:32:32 | http://Qain.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: