To do To do....

Jag har ju lite svårt med struktur och få saker och ting att fullföljas som jag planerar, så därför tänkte jag att jag skulle försöka använda bloggen till hjälp för den sätter jag ju mig vid varje morgon....

Så mina to do saker idag är;

Snart ge Lina gröt och sedan lägga hon för och sova i vagnen och börja städa och det som ska städas är följande;

* Få bort tvätten

* Dammsuga och skrura hela huset

* Dammtorka

* hänga ut mattorna....

* Börja med förrådet

- Få klösträdet till mamma
- Linas matstol till mamma "extra"

* Städa våra garderober

Är väll det jag har tänkt försöka att hinna med idag och se till att grabbarna i huset far till soptippen med det som ska dit :D wee :D få bort en massa skräp hemmifrån blir skönt som tusan.... men nu gnäller fröken så bara att börja göra frukost.....

så ha en bra dag här på kullen ska det städas....

Kommentarer
Erika

Oj så mycket du städar! :)

Jag kan också tycka att det känns skönt att skriva upp vad man ska göra. Dels så ser man ju vad man har att göra, sedan så kan man ju stryka saker från listan och då känner man sig duktig och så ser man ju att man faktiskt har hunnit göra en del saker under dagen :)

2010-11-04 | 09:23:38 | http://aakiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: