Vägarna som korsats.....

Det är lustigt ibland hur alla våra vägar korsas av varandras ibland, på ett eller anant sätt så har vi alla möts av det faktum att vi känner någon som känner någon som vet något om någon....

Ibland kan man tro sig veta saker om en människa som visar sig vara helt felaktigt, ibland kan tro sig tycka saker om saker som händer, fast man inte vet om det var så det var, jag kan förundras över hur rykten kan sprida sig och hur det faktiskt är att tro på de, att folk väljer att tro på rykten istället för att tro och ta reda på sanningen, ibland kanske rykten är sanna, men då är de kanske inte rykten eller?

Jaa inte vet jag, men ta reda på sanningen innan ni läser in för mycket och tror för mycket....på det som sägs på gatan.....

Skulle jag lyssna på allt det folk sagt om mig under årens lopp då skulle jag må sååå dåligt att jag inte skulle orka kliva upp...skulle inte vilja kliva upp....

Men att medvetet såra människor, hur faaan kan man göra det, barn är onda människor är onda, ibland kan jag bara känna mig som en stor hök som vakar över min oskuldsfulla dotter, som är så liten, så skör och så ovetande om hur världen ser ut, som är så oventande om allt det som lurar där ute, ibland skulle jag önska jag hade magiska krafter så jag kan trolla bort allt det onda som kommer i hennes väg, men samtidigt så vet jag ju också att jag faktiskt har den kunskapen att hon behöver vara med om saker för att utvecklas och för att skapa sig en egen person, men det gör ont i mig att veta att barn är onda och att de inte är snälla med varandra....

Att hon kommer att komma hem och vara ledsen vid något tillfälle....min ängel mitt allt, min underbara Lina, hon är min solstråle och hon gör mig så lycklig trots att jag är tröttare än tröttast....trots att jag är så slut just nu att jag inte orkar hålla ögonen öppna snart....

men men i morgon är det föräldra utbildning ska bli kul och se vilka jag ska gå med....

nu göra nå produktivt....

Kommentarer
Emma [ M i s s G r i m m ] Ung, ensamstående mamma

Vilken tid är det? Har glömt...

2010-11-01 | 12:32:29 | http://missgrimm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: