04.22

Det var det magiska klock slaget när jag steg upp idag med älskade dotter....hon är som en solstråle varje dag när hon vaknar, sällan hon vaknar med tårar eller hysteri....alltid lika lätt till ett leende oavsett vad klockan är :D

Mamma däremot kan jag säga, börjar känna sig utpumpan och energilös....

Idag ska vi inte hitta på nå så vitt jag vet, ska nog bara ligga hemma och jäsa och ta det lugnt och verkligen sova när hon sover för jag är dödstrött....

hur underbart som helst och gå helt väck i planeten .... öhh.... neej inte alls.... klockan är snart 6 funderar på att gå ut en sväng....klockan 8 kommer de o kollar på köket....men men....jag vet inte...är trött

kul o gå på stan igår.....min vapen dragare kan börja följa med på saker :) wee :) behöver jag inte känna mig så ensammen.... skönt :) är liteensammen vissa dagar  men så är det och vara mammaledig :) antar jag....

nej nu ska jag se om dotter somnar en stund så jag får sova en stund men jag tvivlar :D

ha en fortsatt bra morgon....

Kommentarer
Anonym

Hej, förstår vad du menar med tidig morgon. Meja är ofta rätt morgonpigg också. Man är rätt borta i skallen då. Jag har till och med börjat lägga mig 8 ibland för att få sova någorlunda länge. När hon vaknar tidigt försöker jag ligga kvar i sängen med henne, ofta somnar hon om någon timme till och ytterligare någon timme extra om jag lägger henne på min mage. ha de så bra!

2010-10-15 | 07:53:45 | http://evebrannmark.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: