Älsklingen ska få sova....

Idag ska min älskling få sova ut, jag ska bege mig ut på promenad med tjejerna vid 8 för att sedan avsluta den hos min mor där kanske vid 9 tiden....och därefter så ska jag a vara där tills älsklingen vaknar....han jobbar natt i natt så då sover han inte så bra på jobbet.....så därför ska jag låta honom sova....så jag och Lina ska göra nå nyttigt istället :D

Sen planerar vi kanske en rymmar resa till Ikea igen....när vet vi inte....men planen finns där i alla fall :D

Annars händer det väll inte mycket livet leker.....sitter fortfarande och grubblar på extra jobb...jag måste ju som hitta nå snart så jag får in nå extra pengar men vad vet jag inte....

Någon som en idé??

Aja nu ska jag i alla fall fortsätta surfa runt ... för att sedan klä den lilla prinsessan och sedan gå ut och promenera......

Ha en fortsatt bra dag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: