Andra dagen....

Det kommer väll den närmaste tiden att handla mycket om just kost och motion, just för att jag ska få bibehålla min kämpar glöd, jag har ett stort behov av att prata mycket om det och skriva om det för att få in det i huvudet, att jag måste göra detta....

Det är för Linas skull som jag måste det....Jag måste ändra mina vanor för hennes skull, hon kan inte växa upp med en mamma som har ett sådat ohälsosamt förhållande till föda, det går inte, jag måste se klart och se vad det är,, för förändrar jag inte mitt beteende så kommer hon att ta efter, för de små gör inte som vi säger utan som vi gör....

Jag måste få in matrutiner och gå ner så jag orkar leka med henne, så jag orkar jaga henne till sommaren när hon börjar gå och så....

Nej uscha är mycket som mamma man ska tänka på....vad man ska lära sina barn och vilka saker som ska föra vidare och vilka saker man inte ska föra vidare....

Så idag planerar jag att ta en promenad där vid 9 tiden så får se då om älskade följer med eller inte, han har haft rätt ont i fötterna igår så få se då....men jag hoppas att han vill följa :D

sen blir det frukost havregrynsgröt med kanel och sylt och en skvätt mjölk och ett äpple....

Mycket vatten ska man inta också för att rensa kroppen....

Nu ska jag i alla fall bege mig ut på nätet stora äventyr :D

Blir väll mer skit snack senare antar jag....Jo någon som har tips på bra pris på en träningsbag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: