Beställt kort....

Då har jag beställt kort igår och med spänning väntar jag tills i veckan och se vad det blev :D är såååå lycklig :D ska bli sååå kul och *wee*

Det är bara Lina kort, över 100 st Lina kort :D hehe :D

Spännande värre :D

aja nu ska jag i alla fall göra nå nytta tänkte jag, dotter väcker mig 5 jag matar henne och vi går ner och leker och vips är inte klockan 5 när datorn kommer igång den är faktiskt 4 så kan det gå :D

Trots att det var det sista jag sa igår kväll så föll det ut ur minnet.....

Men nu ska jag i alla fall surfa runt och göra nå nödvändigt....

Kan ju faktiskt dela med mig av dotter som äter blåbär :D


Kommentarer
Sofia

Blåbär ska man helst inte ge småbarn eftersom de blir hårda i magen av de och dom får svårare att bajsa!

2010-11-02 | 08:58:35 | http://rockferries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: