Bloglovin....

Följ min blogg med bloglovin


Ser att många får det att funka....jag vill också få det att funka....hur  gör jag??

aja....jag skafffe ett konto där för typ evigheter sen....men vet inte hur jag får det att funka mot min egen blogg....jag är nog alltmänt blond antar jag *skratt*

mwn nu står det en ruta att jag ska klistra in så jag antar att det är på html så prövar det och ser....om jag kan lösa detta....

_________________________________________________

Blev ju bara en länk.....mutter hur gör man? ?

Kommentarer
Ewe

Det är inte en html. du ska bara skriva ett inlägg med den länken du fått.

då "matchar" bloglovin till din blogg och sen får du ett mail som du ska använda dig av för att logga in första gången.

efter detta är det klart.

2010-10-06 | 11:07:52 | http://qutak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: