Cherry on top Award

Detta Award har jag fått av Ewe och med detta award så skall man då berätta; 

3 saker som ligger en varmt om hjärtat & visa en favoritbild.

 







Så här kommer mina tre;

1. Lina
2. Min underbara sambo/fästman och blivande man
3. Min underbara familj och vänner

Vet inte om det sista räknas som två :D men så ser det ut  

Och min favorit bild på kommer här och ni blir väll inte förundrade ni som följt mina bloggar för denna bild är ofta med lite nu och då, den förklarar hur mycket man kan älska två personer så mycket som jag älskar min dotter och min sambo den är sååå fin i mina ögon



Och då vill jag ge detta Award till följande personer;

Emma Ewe Anna Caisa Keski Så var det med det :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: