Då kör vi tjejer och killar....Motions kompis sökes....

Då var det klart, det godis som vart över igår får bli min back up här hemma ifall jag är ibehov av socker, inte fara och köpa nytt, men det är säkert slut innan helgens slut, men nu kör vi....

Från och med nu kommer jag att lägga till en kategori på min blogg som heter kost och motion, har haft det i tidigare bloggar, men inte i denna, jag behöver på så sätt en spark i arslet för att få komma igång med motion, jag kan ju inte träna i större utsträckning pga nacken, men jag kan alltid promenera och kanske pröva och simma som sagt....

Den 19/10 klockan 17.30 så börjar jag träna ett simlag i lule, det är längesen jag hållt på med simning är väll så där 10 år sedan men det ska gå :D det ska bli sååå kul och jag ser verkligen fram emot det och detta kanske är det jag behöver för att ta mig i kragen och börja förändra mitt liv .... min kost och min motion....

Så jag efterlyser då alltså promenad kompisar, har ni tråkigt och vill ut och gå så slå en pling....är ni ute mycket och går och vill ha sällskap så slå en pling....jag måste ta mig ut och jag behöver hjälp för att ta mig ut....

Så har ni tränings och kost tips och komma så kom med det, jag kommer alltså att skapa en ny kategori för att peppa mig själv och kanske någon fler att komma i form....

Kommentarer
Anna

Bara bebis är född ska vi börja gå ut och gå, herr lapphund behöver få komma ut och röra sig + att jag behöver ta mig ikragen på att ta mig ut att träna han :) Iof nu så försöker jag vila men sen :))

2010-10-09 | 08:37:37 | http://jakiya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: