Dagens fynd ....

Måste få dela med mig om mitt fynd idag....alltså jag är ju typ super frusen och har då en sambo som tjatar att jag ska ha sockar på mig, jag hatar och slöa i sockar, sova i sockar o.s.v han sover i raggsockar vilket jag inte skulle kunna göra....men då i alla fall idag när vi var på ICA maxi i lule så fyndade jag faktiskt en sak till mig själv  och en flece overall till Lina, som det var planerat ....

Men åter till mig detta är då mitt fynd för dagen som jag är måttligt stolt över :D



Visst är de fina :D


Halke sockar under :D toppen för en mamma som är rädd och ramla :D med dottra :D

Sen tänkte jag dela med er av några av dagens foto minnen :D

först ut:


Lina allmänt road på Thai garden medans mamma och pappa lunchar, säkert dunder sugen själv på alla goda lukter :D


Mamma i egen hög person....med sin favorit sysselsättning.....MAT ;D

Aja det var allt från familjen Eriksson Lindholm idag....orkar inte skriva nå mer ska skriva ett arg mail till någon nu och kräva lite svar, så hörs vi morgon bitti när tösa biten har slagit upp sina två blå 05.10 med ett ekande underbart skratt :D

Kommentarer
Emma [ M i s s G r i m m ] Ung, ensamstående mamma

Haha! Koncentrerad du ser ut :P

2010-10-19 | 21:50:07 | http://missgrimm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: