Dags för besiktning på mor och far

Idag ska jag och älskade till läkaren på besiktning det behövs :D ska se om jag kan få nå mer hjälp på den nya VC :D så det blir bra hoppas jag :D

Ska be om hjälp med värken, nacken och att jag är tjock :D ska be om att få träffa sjukgymnasten och få börja där, samt se om de har någon dietist som kan hjälpa mig och puscha mig....så detta görs på rätt sätt...och inte fel sätt :D

Sen ska vi ta en lunch på Thai och sedan ska vi begen oss och handla och sedan ska vi ta en mys kväll med fruktsallad och bordsvatten....

Vi har ju och simmade igår så det var super kul :D ska vi göra om....helt klart, känns i nacken och känns i benen men det tar sig, har ju som sagt inte tränat på 2,5 år sedan olyckan, sen har jag ju fött lilla dottra för 3,16 månader sen, så kroppen är som inte sig själv ännu...så bara köra på....hinner ingen morgon prommis idag, så därför ska jag gå i eftermiddag istället....

Hoppas älskade hänger med då, är så mysigt och gå tillsammans, är ju inte ofta eftersom han inte är ledig såå där jätte mycket :D men men nu ska jag ta upp min envsa dotter :D ´

ha en fortsatt bra dag :D

Kommentarer
Emma [MissGrimm] Ung, ensamstående mamma

Det är bra Sara, heja heja heja! Du är så duktig som går ner i vikt på rätt sätt. Är så stolt över dig =)

2010-10-15 | 09:12:50 | http://missgrimm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: