Förbannat....

Blir så jävla satans jävla förbannad vad är fel med min jävla blogg, vem faaan är idaemelieelinor.blogg.se vem faaaan är det?? vad händer?? jag blir så arg så jag kokar känner mig som en bitsk terrier som står och gräver i ett gryt, som ska ha den jävla grävlingen oavsett vad den satans djuret tycker....

Jag har mailat men inte fått något svar ännu, så få se då om jag får nå jävla svar om vad faaaan som händer.....

Så ni vet det, det är bara att trycka avbryt.....så kommer ni in på bloggen, men headern som Linas kusin Ida har gjort syns inte, jävla skit också...

Kommentarer
Emma [MissGrimm] Ung, ensamstående mamma

Det händer inget under helgen, så på måndag borde du få svar. Håller tummarna för att dom kan fixa problemet.

2010-10-16 | 19:54:58 | http://missgrimm.blogg.se/
Malin [Foto & Vardag]

Ja, men visst är det så! :)

2010-10-18 | 08:52:16 | http://www.mandarinklyfta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: