Första dagen....

Alltså.....då har jag totalt gått runt 2,5 timme idag på förmidagen, ätit gröt och en banan till frunch....ska alltså börja fixa detta.....så nu ska jag ta värk tabletter och vila och sen mata dottra när hon vaknar för att sedan fortsätta vila fram tills kvälls promenaden med älskade....blir ikväll vid 20.00 tiden kanske.....

Sen bara fortsätta kämpa, om jag talar om för mig själv att jag fixar det så fixar jag det säkert.....om jag sätter en sko i arslet och ser till att få det att fixa sig så får jag nog det att bli så....

JAG ska ner i vikt, jag SKA få tillbaka min form, men jag ska göra det på rätt sätt, trevligt sällskap, bra musik och många promenader och sakta men säkert ändra min kost så att jag verkligen får i mig rätt kost, men den biten den kommer nog på plats allt eftersom skulle jag tro :D

Men jag planerar i alla fall att ändra mina beteenden och det kommer jag att göra allt eftersom men nu börjar vi med motion .... så är det ett steg sen får resten hänga på när det vill :D

Så jag hade alltså tänkt så här;

Promenad

Frukost - Gröt

Vila - Frukt

Lunch - Nutrilette

Promenad

Vila - Frukt

Middag - Lite kolhydrater och mycket protein och grönt

Kvälls promenad

Och sen om det finns uttrymme så tänkte jag motions simma 1gg i veckan.....de veckor det passar mamma att vara barnvakt....

Så är det någon som är på G för och promenera och hitta på saker så man rör på sig så hojta till :D

Så det tänkte jag.....göra.....men nu ska jag dricka lite vatten .... och se till att min dotter vaknar så hon får i sig nå mat :D


Kommentarer
Emma [ M i s s G r i m m ] Ung, ensamstående mamma

Det är skitbra Sara!

Jag har ju gått ner nästan allt nu, men det har ju varit allt annat än en hälsosam viktnedgång. Du är bra, du kommer att klara av att gå ner i vikt på ett hälsosamt sätt, och jag och Dominic ska nog följa med på nån promenad ska du se ;P

2010-10-09 | 14:21:20 | http://missgrimm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: