Här sitter jag....

Med tankarna fulla mitt huvud, älskade jobbat natt i natt, alltid tungt när han jobbar natt, men men han har två nätter nu idag och på söndag, men tack och lov så har de ändrat passet så han slutar mycket tidigare i morgon än han gjort tidigare :D så det är ju positivt....

Nej tankarna är rätt mycket på hundar igen :D är som en drog jag måste ha mig en hund och träna och tävla med, jag bara måste ju, det är som det mitt liv handlar om bortsett från min älskade och dottra de kommer ju först, men efter det så kommer mina älskade fyrbenta....

Just nu tittar jag bara på kooiker och fokuserar mig på att lära mig allt jag kan om de så får vi se hur långt det tar mig, det är de jag alltid återvänt till såå får se då hur det går med att lära mig om de.....Sen är det träning på hård nivå vad gäller nellis, hon har det rätt tungt just nu, eller hon mår ju bra och är ju lika glad som alltid är ju bara det att hon är så hyper just nu men det kan ju ha med Bettis insomnande att göra också, hon är som över allt och ingenstans, når henne ännu mindre än tidigare, hon är mer nervös och hon vaktar lillan när hon är i vagnen så pass mycket att folk får svårt att passera, tacka vet jag att hon är en liten hund så folk i allmänhet inte blir allt för rädda för henne :D

Älskar mitt lilla damp troll, men ja jag vet inte.....behöver få henne lugn och sansad och få henne och förstå....nå henne på nå sätt och hitils har inget funkat och jag har haft henne i snart 3 år tror jag....nå sånt....min underbara lilla troll....

Men men....så kan det vara ibland....men det var mina tankar....lite i alla fall...

Sen så säljer jag en massa saker på tradera och blocket i hopp om att få in en extra slant :D hade inte suttit fel :D så det håller jag tummarna för att jag lyckas med :D

Det var allt för nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: