Här sitter man bakom älsklingen i bilen do...

Här sitter man bakom älsklingen i bilen dotter sover så skönt själv sysselsätter jag mig med att fota mig själv med daniels kamera :) vi är på väg till lule och hälsa på Linas farmor och faster farbror och kusiner :) inte dumt alls mycket trevligt :) men först måste vi ju förbi storhedn och kolla på nå saker som lina behöver :) ha en fortsatt bra dag :) kanske visar upp vad jag fyndat :) jo en fråga hur gammal var era barn när de började krypa? Visa tendenser till att krypa?


Kommentarer
Nadia

Hej!

Vad trevligt med en kommentar från en "ny" läsare. Iaf en som jag inte hört av tidigare! ;) Känn dig välkommen! Och vad trevligt om du liksom kan.. Känna igen dig eller vad man ska säga. :)



Vet du? Jag letade en bild på dig i din blogg, och såg något dopkort och jag känner igen dig tror jag. Jag brukar ha lätt för ansikten och jag tror att vi var på SMVC samtidigt i väntrummet i september typ? Tror det var mitt sista besök där så borde varit i slutet alltså. Sen så tror jag minsann att jag skymtat dig på stan. Kan det stämma? :)



Sköt om dig!

2010-11-03 | 22:40:54 | http://nadiahill.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: