Uppd: Hundras hundras.....

11.43:

Tankarna går ju också som jag glömde säga självklart till Portugisisk vatten hund och för att visa hur en sådan ser ut så sätter jag upp en bild på systers underbara Bosse Bus




_______________________________________________________________________________________________
Vad för hund ras? jaa undra vad det ska bli....

Det jag vill göra med min hund är;

* Agility
* Lydnad
* Freestyle
* Utställning
* Möjlighet för Lina att köra JH med
* En bra barnfamiljs hund
* Lite och jobba med men som har en on och off knapp
* Lite pälsvård
* Lite konkurens
* En glad och framåt hund

Är väll det jag kommer på just nu så kom gärna med tips på vad som tänkas komma skall funka hos oss :D

Aja nu ska jag åter fundera på detta, blev mycket hund i mitt huvud idag :D

Det jag har funderat på så här långt är;

Silky terrier


Tagen från google

Betit brabancon


Tagen från google

Kooiker



______________________________________________________________________________________________


Kommentarer
Emma [ M i s s G r i m m ] Ung, ensamstående mamma

Jag röstar ju helt klart på petiten, det finns nog inget sötare...

2010-10-20 | 11:15:05 | http://missgrimm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: