Idag då?? Jaa detta ska hända :D

Idag tänkte jag att jag skulle dela med mig av min dag denna tidiga afton....Dotter är fortfarande lite sjuklig, men tillräckligt pigg för att få upp mamma tidigt på morgonen :D

Hon är ju lite snorig så började med att hon inte åt tillräckligt på kvällen så hon väckte mig vid 3 och ville ha mat så det var ju bara kliva upp och ge dottra det :)

Sen så vaknade hon nu 05.15 och bestämde sig för att nu ska du upp mamma, med ett leende tittade hon på mig och trots att jag är trött så kan jag inte råka bli att le tillbaka pussa hennes små kinder och säga hur mycket jag älskar henne trots att klockan bara var strax bakom 05 :)

Så nu sitter vi här och poppar musik, lillan ligger i vagnen och det poppas förfullt....i den mån man orkar så här tidigt :D

Så nu har vi gjort klart det mesta.....Lillan ska äta sen och få på sig kläder och jag ska duscha, innan hennes far kommer hem från jobbet....så ska jag ta och hoppa in i bilen och bege oss till stan ska bjuda ut min älskade på lunch och sedan ska vi göra lite ärenden också....

Efter det blir det hem och bara vila och ta det lugnt :D

Blir inte mycket i övrigt....ska väll städa och tvätta som vanligt :D

Nej nu tänkte jag stoppa in lite vackra bilder på min underbara dotter....


En liten fis på BB


Leker i gymmet :D

Nu ska jag återgå och kolla alla de bloggar som jag följer :D ..... Jo de jag länkar till är de jag också följer men det kanske ni förstod :D

Aja ha en bra dag alla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: