Idag ville jag inte ....

Nej det kan jag ärligt säga, idag ville jag verkligen inte kliva upp, idag ville jag att Daniel skulle kliva upp med henne, men han jobbar och var hemma efter 22 igår så är det då rättvist att tvinga upp honom nej det är det inte....men faaaan vad jag hade velat sova idag....fick dock halv sova på soffan några minuter i alla fall....men nej idag ville jag inte.....

Jag är trött, har påsar under ögonen, en dundrandes huvudvärk som jag vet kommer från min hemska nacke.....och jag vet att jag måste andas och att jag måste behålla mig lugn och bita ihop och vara den bästa mamman jag kan vara fast klockan är 5 :)

Ska man tro min mamma så passerar detta när hon är mellan 2-3 år :D så det är väll bara si så där ca 2 år bort då om man ska tro henne.....

Somliga straffas på en gång sägs det ju :D

Sen vet jag inte vad jag ska säga....orden snurrar innanför pannbenet medan jag försöker få tag i de så kommer det bara bajs ut ur mina fingrar och det är nog med anledning av min sömnbrist eller brist på sömn, det beror på hur man ser det :D

Så vad säger ni hur lyckas man få en morgon pigg tös att sova till åtminstonde 7 :D

Älskar och vara mamma, men idag är jag trött ....


Jag och Lina när hon var liten :D

För och verkligen ge er en bild av hur man ser ut som mamma till en morgon pigg tjej så har ni här beviset och kolla in bilderna samma tröja :D trots att det övre är taget när hon var drygt 1 månad, alltså den hänger med :D


Ska försöka fota redan vid 5 nästa gång så jag verkligen får se hur jag ser ut, detta ser nog hemskt ut.....

Ska på stan idag, blir en lååång make over om jag ska tordas ut idag....

:D


Kommentarer
Emmeli

Jag vet hur det är med morgonpigga barn.Lucas brukar vakna mellan 5-6 på morgonen.Och då har ja även varit uppe 1-2 gånger på natten för att amma lillebror.



Men någonstans mellan 1a och 2a barnet lär man sig leva utan sömn.:)



Jag är hur mycket piggare nu än vad jag var när Lucas var liten.Och då sov jag ungefär lika mycket som nu.:)

2010-10-12 | 09:31:43 | http://emmelilundberg.blogg.se/
Tei

Svar:

Jag använder mig faktiskt av picasa 3.

Inte photoshop som många tror. :)

2010-10-12 | 12:37:14 | http://tteeiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: