Inte mycket ord....

Känner mig slut idag, var fullt upp på bäbis simmet idag :D kul som faaan lillan har börjat dyka :D kul som tusan :D men dock låtit hon sova länge idag....men men pappa är ledig i morgon så :D får väll tänka så lite :D

Nej nu har jag inte så mycket mer dravell och skriva om utan se på dessa bilder på underverket vårt :D





Så var det med de korten :D vacker är hon så man håller på och storkna varje gång jag tittar på henne....vår lilla sol stråle....

Blir första träffen i morgon med mina bonus barn i luleå SS ska bli sååå kul :D dock inte fått svar på mitt mail jag skickade för 2v sedan....men men....nu ska jag göra det sista .... för idag, alltså ta kvälls medicinen....

Ha en fortsatt bra dag :D

Kommentarer
Anna

Hehe ser ju mest ut som jag svalt en boll, ska bli spännade att se om det är en pojk eller flicka eftersom alla säger att jag har en pojkmage.

2010-10-19 | 03:30:33 | http://jakiya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: