Jaa måndag morgon....

Som min svägerska så bra uttryckte det igår så tar man nya beslut varje måndag, speciellt när det handlar om vikten....men mitt beslut har nu suttit där i några dagar nu....Så det är bara tuta och köra, blev dock ingen kvälls promenad igår men vi var ju borta heeela dagen så :D

Men nu ska jag vänta tills klockan är 9 och sparka upp min älskade och sedan gå ut på promenad och sedan hem packa badkläder och fara på babysim mycket kul :D det ser jag verkligen fram emot :D

sen blir det hem och vila en stund och sedan sväng på prommis igen....

Vet inte vad jag ska äta till middag idag....har ingen aning faktiskt funderar på fisk....men jag vet inte....

har ni något bra förslag??

Joo vi var ju i lule igår så tänkte jag skulle dela med mig av bilderna som blev tagna igår :D


Lina o henneskusiner Moa och Emil


Lina med kusin Elliot 3 mån äldre


Kusin Leo tittar nyfiket på Lina


Linas kusin Leo close up :D

Jaa det var lite av bilderna som togs igår....Ser fram emot när Eva kommer med fotoblixtarna kanske i morgon så vi får ta fina kort på lilla älskade dottra sen ska vi ta lite foton som familj men det får bli någon annan dag.....för Daniel jobbar ju i morgon...sen ska jag och eva först på stan :D

Men det var det det, jooo fick ju filmen som Linas älskade styv farfar har gjort helt underbart gulligt tusen tack....han är guld värd :D Så nu kommer den i alla fall för er som väntat på något från dopet....ska börja samla in dopbilder från folk nu så jag kan få fram det jag med :D så den kommer i nästa inlägg :D 


Kommentarer
Madde

Så mysiga bilder!

2010-10-11 | 10:18:01 | http://maddekjell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: