Lilla hjärtat mitt....

Min lilla fröken, mitt hjärta min solstråle, fast klockan är 5 när du vaknar så ler jag med läpparna när du ligger där i sängen och ler mot mig och sträcker upp dina armar mot mig, som om du vill att jag ska lyfta upp dig och hålla dig nära mig, du har väll inte den förmågan ännu att veta att du  vill komma upp men det känns så när du sträcker upp dina små söta armar i luften mot mig.

Jag älskar våra stunder på morgonen för det är nog den underbaraste tiden att vara vagen....trots att jag många mornar är trött och sliten, känner mig slut och så, trots det så är det den lyckligaste tiden på min  vardag, för den tiden är våran ingen annans, det är ingen vaken förutom du och jag, mitt lilla hjärta.....

Det är våran tid när du ligger i min famn och äter, vi har mysiga mat stunder tillsammans, är nog bland det mysigaste och avkopplande som finns, när du ligger och avnjuter en flaska :D min underbara dotter.....att få ha dig i famnen och låta dig äta och må gott, är en skön avkoppling i vardagen

detta är nog det bästa, det bästa som hänt mig för jag kan ligga där och jag snusar på dig, snusar på ditt lilla huvud och jag smeker din lilla kind och pussar dig i pannan...myser med dig och ger dig närhet och ömhet....

Det är viktigt att vara nära sitt barn, i alla fall för mig, det är viktigt för mig att ge henne närhet och ömhet, att visa och tala om för henne att jag älskar henne, det är min skyldighet att värna om henne och ta hand om henne....

Förstår inte föräldrar som låter sina barn  växa upp för fort, Lina ska få vara liten när hon är liten, hon ska sova med oss i vårt rum och hon ska få vara liten så länge som hon är lliten, låt inte era barn växa upp för fort, låt de vara små...

Mys med de och njut av spädbarns tden....stressa inte att låta de bli stora.....låt de vara små så länge som de behöver det :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: