Lördag morgon....

Här sitter jag och dottra och filisoferar på livet....vi ska göras oss klara runt 7 tiden för att bege oss ut med hundarna på promenad ska nog gå ner mot ICA idag för att ändra väg för en gångs skull :D Så bara slappa den lilla studen som jag ska vara hemma nu....måste börja komma igång med motionen igen, vart slö ett tag.....

Men nu jävlar....nu ska jag börja om....och snart får jag ju mig kanske en promenad kompis :D så fort de funnits säg till rätta med den nya familje medlemmen :D

Här spanar man också vidare på en ny familje medlem....ska bli sååå kul när jag väll hittar någon :D att faktiskt rå om :D att faktiskt träna med och hålla på med :D så underbart....

Men men nu ska jag i alla fall surfa vidare och se om någon svarar på hur i helvete jag gör för att få rätt kostnad på frakt och porto för jag menar det ska ju inte kosta 150 :- för att skicka en BH eller??

Kommentarer
Sara

Nu har jag läst din blogg ett tag och känner att det är dags att kommentera. Du har redan två hundar att träna med. Det du skrivit om Nellis tyder på att hon är vääääldigt understimulerad och inte verkar veta vem som är ledaren i flocken. Så varför inte träna med henne istället?

2010-10-30 | 12:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: